Суббота, 18.05.2024, 08.24.26Приветствую Вас Гость | RSS
Школа №17 Кировоград
Путеводитель
Календарь
«  Сентябрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Наша ШКОЛА
В нашей ШКОЛЕ есть: [4]
---1а-Класс ---1б-Класс ---1в-Класс ---2а-Класс ---2б-Класс ---2в-Класс ---3а-Класс ---3б-Класс ---3в-Класс ---4а-Класс ---4б-Класс ---4в-Класс ---5а-Класс ---5б-Класс ---5в-Класс ---6а-Класс ---6б-Класс ---6в-Класс ---7а-Класс ---7б-Класс ---7в-Класс ---8а-Класс ---8б-Класс ---8в-Класс ---9а-Класс ---9б-Класс ---9в-Класс
А также: [3]
---10а-Класс ---10б-Класс ---10в-Класс ---11а-Класс ---11б-Класс ---11в-Класс ---12а-Класс ---12б-Класс ---12в-Класс
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 41
Пригласить друга
LetitBit.net
Поиск
Главная » 2009 » Сентябрь » 9 » 1 Вересня
20.53.03
1 Вересня
1 вересня традиційно вважається Днем знань.


У цей день від усієї душі бажаю 
відмінних успіхів школярам та педагогам 
у навчальному процесі, 
щоб новий навчальний рік 
приносив тільки приємні враження! 



Сам час настійно вимагає: 
не хочеш відстати від життя - учись! 


Знання це скарб, а вміння вчитись - ключ до нього;

Знання тільки тоді знання, коли воно набуте зусиллями думки, а не пам'яттю. 

Щиро вітаю з початком нового навчального року!


***

"Хімія - це наука, що не лише є основою науково-технічного прогресу, 
але й сприяє розвитку особистості й підвищенню культури людини"


Учитель загальноосвітньої школи, 
стаж роботи 15 років, 
спеціаліст І кваліфікаційної категорії.

З учнівським колективом працюю над проблемою: "Дидактичні особливості розв’язування експериментально-розрахункових задач з хімії”. У своїй професійній діяльності орієнтуюся на вислів М. Песталоцці: “Мої учні будуть дізнаватися про нове від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моя основна задача – допомогти їм розкритися”. 

Вважаю, що для свідомого засвоєння знань з хімії велике значення мають розрахункові хімічні з адачі. Розв’язування їх є одним з найважливіших засобів поєднання теорії з практикою, активізації розумової діяльності учнів у процесі вивчення основ хімії. На своїх уроках поєдную традиційні та інноваційні методи навчання. Одна із таких методів – робота в парах. У процесі групової роботи здійснюються три взаємозалежні функції семінарів: коригувальна, навчальна і контролююча. 

У наш час, коли нагальною проблемою є проблема гуманізації освіти і науки, формую в учнів поняття про необхідність захищати середовище свого існування від впливу людини на неї. За ініціативою групи одинадцятикласників в режимі позаурочного навчання опрацьовую тему “Паливо майбутнього”. Провели презентацію з даної теми серед учнів 11-х класів.

Випускники школи є студентами вищих навчальних закладів та пов’язують своє подальше життя з розвитку хімічної науки.

Вивчення хімії в школі має велике значення не лише для наукового сприйняття світу, але й, у першу чергу, для розвитку творчих здібностей учнів, уміння мислити й використовувати свої знання на практиці. 

Не одне покоління викладачів і вчених задавало питання про те, яким має бути урок, як його провести й організувати, щоб одержати максимальну віддачу. Тому сучасна педагогічна система хімічної освіти орієнтована на формуванні творчої особистості, вимагає вдосконалення методики викладання хімії, ї ї модернізації з метою сприяння розкриттю природних інтелектуальних і творчих здібностей учнів. Необхідно не лише забезпечити учнів багажем знань, але й виховати інтелектуально розвинену особистість, що буде прагнути одержати ці знання. Інтерес учня до хімії залежить не стільки від змісту предмета, скільки від переконання у важливості власне процесу навчання, а ефективність цього процесу залежить не лише від здібностей учня. Необхідно навчити свого учня, щоб було в кого вчитися. Тут можна навести слова Едісона: « Найважливіша задача цивілізації — навчити людину мислити».

Сьогодні існує багато форм і методів навчання хімії, що орієнтовані на краще засвоєння учнями навчального матеріалу, підвищення якості вмінь і навичок. Але для досягнення цієї мети необхідно будувати урок таким чином, щоб він був не лише цікавим, але й не перевантаженим для учня. Інтерес учнів до уроку та його ефективність з ростають, коли поряд із класичними методами широко використовуються активні форми навчання. 

Використання лише слухової та зорової пам'яті недостатньо. Понад 2 400 років тому китайський філософ Конфуцій сказав:

«Те, що я чую, я забуваю. 
Те, що я бачу, я пам'ятаю. 
Те, що я роблю, я розумію».


Пояснення й демонстрація самі по собі ніколи не дадуть дійсно ґрунтовних знань, тому що процес навчання — не автоматичне вкладення навчального матеріалу в голову учня, він вимагає напруженої розумової діяльності учня та його власної участі в цьому процесі. Коли учень чує, бачить й обговорює, він починає розуміти, а коли на уроках хімії він виконує тренувальні завдання, розв'язує задачі, проводить лабораторні досліди, він одержує не лише знання, але й уміння, а якщо ще й передає свої знання іншим, то стає майстром.


---Взято с http://komarova105.ho.ua/readarticle.php?article_id=38

Категория: В нашей ШКОЛЕ есть: | Просмотров: 1394 | Добавил: Xyligan | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
1 ExpomaVoplawl  
0
iiyama prolite e2407hds http://www.thrythix.com

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Полезно
Погода
Погода в Кіровограді
Вход
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Химия
  • Организация информирования насиления
  • Мини-чат
    200
    Архив записей
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0